15 Kasım 2013 Cuma

Torrent Film

günlerden pazartesi  , yolda yürüyorum aaa ne göreyim ortada bir köpek bana bakıyor , derken karşıdan araba geldi ve bana çarptı , köpek yanıma geldi hacı nabıyon dedi . Dedim torrent film var bende ona bakıyom. oda demez mi la olum bende türkçe torrent var dedi , lan dedim bak sikerim torrenti , oda demez mi hahehe la dedi .
neyse ben hastaneye gidiyorum , ambulanstayız bu sefer yanıma bir timsah geldi . Olum bu araba süpermiş lan dedi . Ben dededim ki aga bu arabanın modeli torrent dizi  öyle her yerde yok bir tek bana var. Neyse hastaneye geldik karşımda doktor elinde türkçe film indir aleti aha dedim bize sokar bu bunu ama neyse ki torrent indirmenin yollarını iyi biliyorum ki hemen kurtardım götü.
Ama arayada gidebilirdim tabi ama sonuçta bir şey olmadı .
Neyse hadi görüşürük aga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder